zondag 3 juni 2012

Vooruitblik

Geen opmerkingen:
 
De komende dagen ben ik dus spreekwoordelijk onder de pannen. Woensdag eet ik iets met vrienden en voor donderdag zal ik waarschijnlijk geen pan aanraken (nou ja, dat klopt niet helemaal. Ik moet nog pasta koken, maar u begrijpt mij).

Uiteraard heb ik al nagedacht over mijn "donderdaggerecht". Ik denk nu aan:
  • Groene couscoussalade
  • Bamisoep met beef
  • Roseval aaardappeltjes met een stukje vlees, cherrietomaten en broccoli

Om nu te vragen om een stemming, dat gaat wat ver, er is namelijk nog geen enkele lezer van mijn blog, en daarnaast laat ik mij liever donderdag leiden door het weer en waar ik op dat moment trek in heb.

Ik meld mij later deze week.

Cheers!
Lein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff