maandag 11 juni 2012

Gepofte aardappel, schnitzel en sugarsnaps

Geen opmerkingen:
 
Even druk geweest met een drukke week. Ek perikelen, vrijgezellenfeestjesorganisatie toestanden en dan ook nog eens de zogenaamde standaard afspraken. Al met al een drukke week waar ik niet veel tijd had om mijn "wat eet ik" op papier te zetten.

Maar hier alsnog, met terugwerkende kracht.

Donderdag was dat een gepofte aardappel met een schnitzel en sugarsnaps. Ik hoef hier denk ik niet veel verder over uit te weiden. Het was gezond, snel en lekker.

Wel had ik zelf een licht sausje gemaakt bij de gepofte aardappel:
  • Turkse of Griekse yoghurt (paar scheppen) (meestal gebruikt men zure room, maar yoghurt is een prima vervanging)
  • 1 teentje knoflook
  • Vers gesneden bieslook
  • Snufje zout

Meng alles naar smaak met elkaar en serveer bij de aardappel (snijd deze open en vul met deze saus).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff