dinsdag 21 oktober 2014

Terug, van veel te lang weggeweest....

Geen opmerkingen:
 
Ik begon vol goede moed, en ineens log ik in en blijk ik al 2 jaar niets te hebben geschreven, maar ondertussen heb ik toch echt iedere dag gegeten. Dus die zorg kan ik je gelukkig ontnemen.

Mijn nieuwe voornemen, 365 dagen vertellen wat ik eet; van vers, gezond en zelf gekookt tot afhaal tot eten buiten de deur. En dat zal soms met terugwerkende kracht zijn, want soms is er geen tijd.

Maar ik wil in ieder geval inspiratie geven op de vraag "wat eten we vandaag". Zo ben ik tenslotte ook begonnen.

En om direct de daad bij het woord te voegen krijgen jullie met terugwerkende kracht te horen wat ik zoal gegeten heb de afgelopen weken en een aantal favorieten. Ze volgen in aparte blogjes.

Eet smakelijk alvast!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff